zondag 1 mei 2022

Dit was de de Antonov AN-225

 Dit was de Antonov AN-225


































































































Invasie Toen Russische troepen Oekraïne oversteken Noord-, oostelijke 

en zuidelijke Randen in de vroege uren van februari 24, 2022,                          de Antonov AN-225 had ondergaat reparaties en routine

onderhoud. Ingenieurs hadden gewerkt koortsachtig om ervoor te zorgen dat de iconische jet zou kunnen Word in veiligheid gebracht, maar de tijd was opgelopen. Rond 8 uur 's ochtends op de ochtend van 24 februari, slechts enkele uren na Vladimir Poetin had het begin van de zijne besteld

"Speciale militaire operatie", ongeveer 30 MIL MI-8 en Kamov KA-52 helikopters

 

vloog naar het zuiden over de Oekraïense-Wellorussiaanse grens voordat hij afdaalt op de luchthaven van Gostomel, ongeveer tien mijl ten noorden van Kyiv, het vangen van het vliegveld

En daarmee 's werelds grootste vliegtuig. Terwijl het nieuws uitbrak dat de faciliteit had

gevallen in Russische handen, geruchten begon te circuleren van de kolos potentiële vernietiging. Bij Gostomel in Russische handen, Antonov Luchtvaartmaatschappijen konden de

Vliegtuigen toestand tot het vliegveld werd door Oekraïners heroverd 27 februari, op welk punt de staat kon bevestigen dat de reus Jet was naar verluidt vernietigd door een Russische luchtaanval. Dit was later geverifieerd door Russische staatsnieuws. Diezelfde dag, Ukroboronprom, de staatsbedrijf die controleert Antonov en zijn luchtvaartmaatschappij hebben een uitdagende verklaring waarin wordt verklaard dat Rusland verantwoordelijk worden gehouden voor zijn acties:

'De bezetters vernietigden het vliegtuig, Maar ze zullen onze niet kunnen vernietigen Gemeenschappelijke droom. MRIYA zal dat zeker doen Wees herboren. De restauratie wordt geschat naar [kost meer dan $ 3 miljard] en [nemen] vijf jaar. Onze taak is om ervoor te zorgen

dat deze kosten worden gedekt door de Russische Federatie, die heeft veroorzaakt

Opzettelijke schade aan Oekraïen luchtvaartsector. " In zijn persbericht, UkroboronProm

alles behalve bevestigd dat de bestaande AN-225, UR-82060 (C/N 19530503763), werd daarachter beschadigd beschadigd Economische reparatie. Yuriy Husyev, De algemene directeur van het bedrijf, merkte op: “Rusland heeft ons vernietigd Mriya, maar Oekraïne's droom van vrijheid

kan niet worden vernietigd. " Zoals we allemaal weten, slechts één AN-225 ooit vloog - deed dit voor het eerst in December 1988 - terwijl de tweede Voorbeeld was nog in aanbouw ten tijde van de Sovjet –Unie instorting in 1991. Het was ongeveer 60-70% Voltooi wanneer het Buran –programma werd geannuleerd en het werk was abrupt gestopt. De afgelopen 30 jaar heeft het

is opgeslagen in Sviatoshyn, een andere vliegveld in kyiv, waar de thuisbasis is Antonov seriële productieplant.

 

Sviatoshyn, gelegen Slechts zes mijl ten westen van de Oekraïens Kapitaal, is zichzelf niet ongeschonden gegaan.Het Oekraïense parlement verklaarde dat Russische troepen de

Antonov seriële productie -installatie en woongoederen in het westen van de kapitaal op 14 maart. Terwijl twee mensen werden gedood en zeven gewonden in de aanvallen, de mate waarin de faciliteit -en de tweede AN-225-waren Beschadigd moet nog worden bekendgemaakt.

Dit zou Antonov en Oekraïne's plannen voor een voorbeeld van de Zes-motorse jet om terug te keren naar de lucht. Nee maakt van de omvang van de vernietiging, Alleen als de wapens stil vallen, zullen we leer of er een realistische is vooruitzicht dat MRIYA een keer op de vlucht is

meer. Totdat een aanhoudende vrede is Gerestaureerd, de ‘droom’ leeft voort.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten