maandag 11 januari 2016

Welkom vlucht naar Leer KLM Boeing 787

Welkom vlucht naar Leer KLM Boeing 787 

Het is zondagochtend 22 november, zoals ik hop op mijn fiets in een donkere en slaperig Amsterdam. Ik ben weg naar Schiphol, want ik ben een van die gelukkige mensen die krijgt boven Nederland te vliegen in het nieuwste lid van de familie KLM: de Boeing 787 Dreamliner.
Ik ben wat ik 'een vliegtuig Newby' zouden noemen: Ik weet niet veel over alle verschillende soorten vliegtuigen en al hun functies, dus ik ben benieuwd of ik merk geen verschil tussen de Dreamliner en andere vliegtuigen.
Zonnebloemen voor vertrek scherm

Dit is een mannenwereld

Het is 06:00 als ik aankom bij vertrek gebied 1, maar ik ben meteen klaarwakker als ik zie een enorme rij vol opgewonden mensen te wachten in de voorkant van twee enorme boeketten van zonnebloemen, verwijzend naar de naam van deze eerste Dreamliner (The Sunflower ). Luchtverkeersleider Frank staat naast me.Waarom heb je een kaartje kopen voor deze speciale vlucht, vraag ik hem. 'Nou, ik zal niet als het niet een Boeing ", zegt hij.
zonsopgang KLM Boeing 787
Zoals ik loop naar gate C1 Ik merk dat ik vooral omringd door jongens. Misschien is dit het soort wereld van James Brown werd geïnspireerd door toen hij schreef zijn grote hit 'This Is A Man's World';).
Eline
Ik had het geluk om de zonsopgang naast me te zien.

Een mooie zonsopgang

Om 8.30 uur de eerste persoon is klaar om aan boord van de vlucht KL1 en ironisch genoeg die persoon is een vrouw. 'Zodra ik gaf het grondpersoneel mijn ticket, waar alle ogen op mij', vertelt Brenda. 'Minstens tien camera's nam foto's van mijn man en mij. Hij won de tickets online ', vertelt ze mij als we lopen naar het vliegtuig, terwijl de zon opkomt. Een half uur later dit KLM baby is klaar voor start.
Aan boord van Boeing 787 van KLM
Het nemen van 'thuis' een Dreamliner
Ik ben op zitplaats 38A, die een stoel bij het ​​raam. De ramen zijn groter dan ik gewend ben, dus ik heb een redelijk goed uitzicht. Bouke Rypma is een van de piloten die opgepikt dit toestel vormt de fabriek in Seattle. Vandaag is hij onze quizmaster en zal vragen de passagiers verschillende vragen over dit vliegtuig. Na vraag 8 is er maar één man verlaten in het spel, wat hem een echte Dreamliner koning maakt. De prijs is een replica van de Boeing 787 Dreamliner.
Inflight Entertainment Boeing 787

Aan boord van entertainment

Het is een zeer comfortabele en relaxte vlucht. Het meisje naast me is sterk vermaakt door het touchscreen aan de voorkant van haar. Zij (en alle andere passagiers) heeft de optie om naar te kijken meer dan 200 films. 'Weet je wat ook een leuke ding om te doen? ", Zegt Mandy zal het eten van een kleine cupcake. 'Als je op deze knop drukt, zie je een kaart van Nederland te laten zien waar we nu zijn.En als je 'druk' op een stad, het toont u alle hoogtepunten van het! ' Haar vader kocht twee tickets voor hen, omdat hij altijd al een grote fan van de luchtvaart en hij hoopt op een dag zijn dochter zal een ventilator ook. Martin, een man achter me, is ook een vliegtuig fanaat. 'Ik was op de laatste MD11 vlucht en omdat het een afscheid vlucht het was meer emotioneel. Mensen kreeg echt dat luchtvaartuig verbonden. De Dreamliner is nog steeds erg nieuw en nodig heeft om haar eigen geschiedenis te schrijven. '
Stewardess uitdelen cupcakes aan boord van Boeing 787
Na een uur het cabinepersoneel bereidt zich voor op de landing. Er zullen twee meer door vluchten van vandaag met het opstijgen en de landing in Amsterdam.De lichten in het luchtvaartuig veranderen van paars naar oranje en vervolgens terug naar de blauwe en we zijn over de landing in Amsterdam. Mensen beginnen te klappen en fluiten. Het was een zeer aangename vlucht. Het voelde me bijna luxe (en ik was niet eens zitten in de World Business Class). Ik kan zeker zie mezelf het boeken van een vlucht met de nieuwe Dreamliner naar een zonnige bestemming ver, ver weg.
Vleugeltip boven Holland
Foto: Feike Westenbroek & Kelyn Yeutukhovich

Geen opmerkingen:

Een reactie posten