maandag 11 januari 2016

De 7 Beste Boeing 787 knoppen

KLM Boeing 787 Dreamliner is vliegen voor een maand, nu-een glimmende, nieuwe vliegtuigen vol met de nieuwste technologie. Ik was een kijkje aangeboden binnen en welzijn de nieuwsgierige persoon die ik ben-ik probeerde alles wat ik mocht mijn handen op. Dus, wat is er nieuw? Welke knoppen zijn de handigste om te weten over? Welke functies zorgen voor een aangename reis?

1. De IFE console

Laat ik beginnen met een uitzondering-de knop "" (als het ware), dat de entertainment bestuurt. Het is niet echt een knop helemaal niet, maar een complete console, het soort vindt u op gaming computers. Dit maakt het zeer eenvoudig om door alle films, games en muziek te bladeren. Of, als u wilt, kunt u op rechts op het touchscreen. Zin om te praten met iemand? Met behulp van uw entertainment systeem, kunt u het opzetten van een praatje met andere passagiers die zijn aangemeld bij Seat Chat. Ja, kunt u een bericht dat leest, stuur "Hey, 21-B, waar ga je heen?"
Dreamliner

2. De luchtklep

De cockpit is voorzien van een schakelaar die de luchtstroom regelt. Natuurlijk, de passagiers geen toegang hebben tot die, maar de luchtstroom in de 787 is een enorme troef. Het vliegtuig romp is uitgerust met een luchtinlaat, die eerder als kieuw van een vis, kan openen om lucht te laten. Deze bron van frisse lucht is externe en loopt niet via de zoekmachines (zoals op andere vliegtuigen).
Dreamliner

3. De knop espressomachine

In de kombuis gelegen direct achter de World Business Class, heb ik ontdekt de sleutel tot het bruine goud elixir: de espresso machine compleet met melk-foamer-dus ik kan een espresso macchiato op het omzetten van een schakelaar te hebben.Als je vliegt in de World Business Class, zou ik zeker aanraden dat u het cabinepersoneel vragen om u een heerlijk kopje UTZ-gecertificeerde duurzame koffie.
Dreamliner

4. Verlichting

Er is ook een touchscreen met ongeveer tien verschillende lichtprogramma's. Het cabinepersoneel kiezen de sfeerverlichting om het moment aan te passen. Wanneer u eerst boord van het vliegtuig, zal de verlichting helder en cool zijn. Tijdens het opstijgen, het duurt op een warmere tint. Tijdens uw maaltijd, het overgangen in een warme geel-diner bij kaarslicht, als het ware. Tijdens het slapen tijd is voorbij, een vier-minuten zachtroze programma bootst de dageraad om u te helpen wakker te worden. Het is opmerkelijk om te zien hoe je een andere sfeer met verlichting kan creëren. Ik denk dat dit de beste knoppen in het gehele vliegtuig.
Dreamliner

5. De bagage bin knop

Dit is een schuifknop die kan bewegen in beide richtingen. Hiermee kunt u de bak openen door omhoog of omlaag. De bak opent langzaam naar een zeer ruime bagage bin onthullen. Zeer inventief en uiterst gebruiksvriendelijk.
Dreamliner

6. Het venster dimmer

Ik hou gewoon van deze! Ik denk dat ik duwde hem ongeveer dertig keer. De knop is rond en heeft vijf lampjes op de zijkant. Zodat elke passagier kan bepalen hoeveel licht ze willen. Wanneer u druk op de knop, activeert een elektronische gel die het venster donkerder. Er zijn vijf instellingen (naast volle licht) van lichte schemering volledige nachtelijke.
Dreamliner
Je moet een patiënt al zijn - het raam moet een beetje tijd om de gewenste instelling te bereiken. Dus niet houden weer jammen op de knop;). By the way, wist u dat ramen van de Dreamliner's zijn ongeveer 30% groter dan in andere vliegtuigen?

7. De zetel knop

Dit gaat om je gelukkig te maken. De stoelen in de World Business Class zijn flatbeds waarmee u uitstrekken volledig. Met een druk op de knop, uw stoel verandert in een bed. U kunt strek je benen onder de stoel voor je. Dat maakt elke lange reis een stuk aangenamer. Het is vrij goed in de Economy Class ook. Daar kunnen de stoelen achterover leunen 40% verder dan in andere vliegtuigen. Dus je kunt echt ontspannen tijdens uw reis.
Dreamliner
Ik ben nieuwsgierig-heb je al gevlogen op de Dreamliner? Zo ja, welke knop dacht je dat was absoluut onmisbaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten